Clinic: CX over de grens, zijn er verschillen?

Wat zijn de overeenkomsten en verschillen als het gaat over een waardevolle customer experience in een internationale context?

Rien Brus vertelt in een clinic bij Beeckestijn Business School over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf. Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het creëeren van een waardevolle customer experience in een internationale context. Zijn er verschillen tussen landen, mensen en culturen als het gaat over hun wensen en behoeften of juist niet? En hoe breng je het denken en doen van CX bij elkaar in een grote multinationale organisatie. 

Datum: 3 maart 2021
Tijd: 09:30 tot 11:30 uur
Locatie: Live-stream 

Voor wie is deze clinic bedoeld?

Deze clinic is bedoeld voor iedereen met een interesse in het customer experience vakgebied.

Over Rien Brus

Rien Brus is vice president Customer Strategy bij Aegon. Met enkele collega’s geeft hij richting aan het CX denken en doen binnen de internationale CX Community of Practitioners van Aegon met CX specialisten over de gehele wereld.

Bij zijn?

Meld je gratis aan voor de online clinic bij Beeckestijn Business School.

Aanmelden »

Plaats als eerste een reactie