CX voor en na de pandemie

De wereld is sinds de pandemie enorm snel veranderd. Ontdek de trends in CX voor en na de pandemie & de nieuwe verwachtingen van de klant

De wereld veranderd snel, maar sinds de pandemie is dit nog sneller gegaan. Op het gebied van CX is er ook veel veranderd. Wat zijn de trends in CX voor en na de pandemie? Wat zijn de nieuwe verwachtingen van de klant? En hoe zorg je ervoor dat je jouw aanbod onderscheidt van de concurrent? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School geeft Tom de Ruyck antwoord op deze vragen.

Datum: 21 mei
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream 

Onderwerpen die aan bod komen

In 1,5 uur krijg je zicht op de volgende onderwerpen:

  • Trends in technologie: vandaag en morgen
  • Veranderende klanten verwachtingen sinds de pandemie
  • De ‘life journey’ van de klant én wat je ermee moet
  • De waarde propositie van morgen

Over de spreker

Tom de Ruyck is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creeren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is Tom ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen. Hij is Managing Partner bij InSites Consulting en verantwoordelijke voor innovatie en het adviseren van grote merken (IKEA, Heineken etc.). Tom geeft daarnaast college bij Beeckestijn over verschillende onderwerpen binnen customer experience technology, consumer trends & digitaal gedrag

Gratis aanmelden

  • Meld je aan voor deze gratis clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 - 15:30 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan voor de clinic >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →