Fuse Communication neemt afscheid van fashion PR

Fashion PR wordt ondergebracht bij Coebergh.

Fuse Communication neemt afscheid van het portfolio in fashion PR. De reden hiervoor is de toenemende segmentatie binnen het marketinglandschap, waardoor is gekozen om een scherpe focus aan te brengen op de dienstverlening van het bureau.

‘De ontwikkeling van onze organisatie vraagt om een ander businessmodel, waar een showroom met alles wat daarbij komt kijken minder op zijn plaats is’, zegt Ritchie Kremer, oprichter en eigenaar van Fuse. Fashion PR wordt overgedragen aan Coebergh Communicatie & PR.

‘Onze zakelijke relaties zijn verzekerd van een uitstekende voortzetting van de dienstverlening. En dat geeft een goed gevoel. Zeker ook omdat de medewerkers die bij Fuse op dit klantportfolio zaten eveneens naar Coebergh overgaan.’

Gervaise Coebergh, founding partner van Coebergh, zegt dat de gesprekken met Fuse prettig en constructief verliepen. ‘Met deze transactie halen we niet alleen nieuwe klanten, maar ook nieuwe collega’s in huis. Zo kan Fuse zich goed voorbereiden op een nieuwe fase van de organisatie en hebben wij nog meer power in huis om met Coebergh onze eigen ‘next steps’ te realiseren.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie