Geef jouw customer experience een boost

Wat zijn de vijf customer exprience trends zijn en wie wordt de Customer Experience Professional 2022? Ontdek het tijdens dit online event!

Customer Experience Trends & Winners 2022

Wat zijn dé customer experience trends van 2022? En wie mag zichzelf de Customer Experience Professional 2022 noemen? Ontdek het tijdens dit online event van Beeckestijn Business School, waarin je aan de hand van het Customer Experience Trendrapport 2022 wordt meegenomen in de belangrijkste fundamentals om jouw CX een boost te geven!

Datum: 7 september
Tijd: 09:30 - 11:45 uur 
Locatie: Live-stream

Wat kun je verwachten?

Tijdens dit event neemt Tom de Ruyck je mee in het Customer Experience Trendrapport 2022. Daarbij komen de volgende trends aan bod:

  1. Start en eindig met de mens achter de klant
  2. Focus op het probleem, niet de oplossing
  3. Wat vandaag geldt, werkt morgen niet meer
  4. Creëer wederzijdse waarde
  5. Maak jouw organisatie CX-klaar

De trends worden uitgebreid behandeld en toegelicht. Daarnaast wordt er bekendgemaakt wie zich de Customer Experience Professional 2022 mag noemen. De genomineerden hebben een actueel, concreet en praktisch customer experience plan gemaakt die zij tijdens dit event presenteren. De vakjury kiest tijdens het event een winnaar.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor dit event van Beeckestijn Business School
  • Het event wordt gehouden van 09:30 tot 11:45 uur
  • Het event zal te volgen zijn via een live-steam

Meld je gratis aan  »

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.