Kunstenaar versiert Nespresso-capsules met ‘grote verhalen’

Digitaal bureau Greenberry ontwikkelt interactieve Nespresso-campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nespresso wil met de campagne ‘Kleine capsule, groot verhaal’ consumenten op de hoogte brengen van zijn innovatieve duurzaamheidsinitiatieven.

De campagne is het eerste resultaat van de samenwerking met .

Het digitale bureau vroeg artiest Joost Stokhof () enkele compacte illustraties te ontwikkelen voor op echte Nespresso-capsules. Stokhof verbeeldt met zijn tekeningen een interpretatie van duurzaamheidsprojecten in Zuid-Soedan, Guatemala en Colombia.

Speciaal voor de campagne ontwikkelde Greenberry een , waar consumenten meer informatie en verhalen kunnen vinden over de capsules en duurzaamheidsinitiatieven. Het  is sinds vorige week te bezoeken.

In de making-off is te zien hoe het digitale bureau en de kunstenaar te werk zijn gegaan:


Credits
Bureau: Greenberry
Illustrator: The Things We Are - Joost Stokhof
Muziek: Van Sonic
Making-of: Wytse Koetse

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie