Leagas Delaney wint Europitch Lycos

Leagas Delaney heeft in een pitch het pan-Europese reclame account voor alle Lycos Europe merken gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lycos Europe heeft een jaarlijks marketing budget van 150 miljoen Euro. Leagas Delaney wordt volledig verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe campagnes met betrekking tot het groeiende merkenportfolio van Lycos Europe. Daarvoor gaat Leagas Delaney een ‘nieuwe generatie creatieve concepten’ ontwikkelen die verder bouwen op de huidige Lycos and Comundo TV commercials.

The Digital Partners, de online divisie van Leagas Delaney, werkt ook aan een nieuwe corporate website voor Lycos Europe met onder andere nieuws voor investeerders, een bedrijfsoverzicht en een online persruimte, die later deze maand 'live' zal gaan.

Lycos Europe, één van Europa's leidende Internet bestemmingen, heeft een bijzonder sterk portfolio bestaande uit Internet portal Lycos, de community Tripod, de ISP Comundo en de Duitse portal Fireball. Het Lycos Europe netwerk biedt lokale talen en content in 11 Europese landen. Ook zijn nieuwe reclame campagnes gepland voor de aanstaande lancering van Angelfire, Sonique en Hotbot door Lycos Europe verderop in 2000.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie