Meld je aan voor de derde Adobe webcast: interactie met de klant

Deel 3 van de driedelige webcast van Adobe (powered by Adformatie) op 11 juni gaat over het overstijgen van verwachtingen van de klant.

123RF

Interacteren met de klant: een veelgehoord streven, maar veel bedrijven blijven steken op het niveau van zenden. Hoe zorg je dan wel dat een klant meer wordt dan een ontvanger? Hoe zorg je dat er respons komt, of dat je een klant zelfs activeert? Meld je hier gratis aan voor de laatste webcast van Adformatie in samenwerking met Adobe. Datum: 11 juni. Tijd: van 13.30 tot 14.15 uur.

In het derde en laatste deel van de webcastserie over het verrijken van de customer experience zorgen we dat je leert verder te reiken dan die content-benaderingen die de klant al van je verwacht. Nu de organisatie op CX is toegerust (na aflevering 1) en aan de voorwaarden voor echt engagement is voldaan (zoals besproken in aflevering 2), is het tijd om in actie te komen en samen met de klant elkaars verwachtingen te overstijgen.

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

Het in evenwicht brengen van merk- en contextuele marketing
Hoe de CX-reis te volbrengen
De (meer)waarde van AI

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider

Patrick Burggraaf namens Adobe

Maarten Westendorp namen Innogy

Klinkt goed, toch? Aanmelden kan hier en is gratis.

Over de webcastst:

Wil je klanten ervaringen bieden die hun verwachtingen en verbeelding te boven gaan? Als er een flow ontstaat waarin je klanten naadloos van het ene contactmoment naar het andere loodst, blijven klanten terugkomen. Naarmate hun ervaringen beter worden, neemt de kans ook toe dat ze de gewenste acties ondernemen. Iedere klant wil immers een geweldige ervaring – en iedere marketeer wil die leveren, om zo niet alleen klant - maar ook bedrijfsdoelstellingen te bereiken. 

Omdat ‘geweldig’ voor iedereen iets anders kan betekenen, onderzoeken we in een serie van drie webcasts het belang en de onderdelen van de customer experience, hoe de consumerdata en content daarvoor aan te wenden en hoe deze de optimaliseren. Na deze serie ben je helemaal bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van CX en kun je jouw bedrijf van nieuw elan voorzien.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie