Ministerie van Defensie grote winnaar SJP

Het ministerie van Defensie (3) en Ahold (2) zijn gisteren meermalen in de prijzen gevallen bij de Magneten. Steam was het meest succesvolle bureau. Er werden negen Magneten uitgereikt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook dit jaar bestond de jury uit creatieven, strategen, specialisten en opdrachtgevers. Zij nomineerden 23 cases, waaruit negen winnaars kwamen.

De Magneten gingen naar:

Creativiteit
*Ministerie van Defensie; Je Eerste Vlieguur – Steam/Maximum
*Nationale Politie; Cybercrime challenge ox7DD-Operation High Tech Crime – VNU
*Vacature Media i.s.m. Tweakers Nonspot & Concepts
*Ministerie van Defensie; Verpleegkunde Xtreme Steam/Maximum
*ING; Next Generation Banking – Energize (Gouden Magneet)
*Ministerie van Defensie; Infanterie campagne / werkveld – Steam

Effectiviteit
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks

Employer branding
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
*Croon elektrotechniek; We leven elektrotechniek – ARA M/V

Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar ook een wedstrijd uit onder studenten, om jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak vuilnisman. De winnaars van deze Magneet waren Florian Hollander, Vincent Versluis en Joppe Muller met de campagne ‘Als vuilnisman doe je meer voor de buurt dan je denkt’.

De uitreiking was tijdens de Employer Branding Experience 2013 in het Circustheater te Scheveningen.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie