Nivea Sun laat zien hoe kinderen naar de zon kijken

Creative content agency Yune ontwikkelde de social video 'Liefe zon'.

&;Nivea Sun staat voor zorgeloos genieten en Yune kwam met het idee om dat tot uiting te brengen in een video waarin kinderen een brief aan de zon schrijven&;, zegt Nikki Seelen, Digital Manager Beiersdorf Nederland.

&;We willen met deze film aan ouders laten zien dat kinderen op een hele mooie, maar ook naïeve manier naar de zon kijken. De boodschap is dat als wij - ouders én Nivea Sun - zorgen dat ze goed beschermd zijn, dat onze kinderen gewoon ongestoord kunnen genieten van de zon en alle leuke dingen die daarbij horen&;, licht Creative Director bij Yune Rogier Cornelisse toe.

De video is via Facebook ingezet als onderdeel van een bewustwordingscampagne om het belang van goed insmeren bij ouders onder de aandacht te brengen.

 
Credits
Creatie: Rogier Cornelisse
Regie en animaties: David de Winter
D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Michael Horvers
Geluid: Earforce
Productie: Denise Slot
Account: Pablo van den Berg
Opdrachtgever: Beiersdorf Nederland - NIVEA Sun
Verantwoordelijk bij klant: Nikki Seelen & Tim Maas

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie