Old Spice wil nieuwe groep mannen aanspreken en is daarom te koop bij Etos en AH

‘De man ruikt zoals de wolf zou ruiken als de wolf rook als een aantrekkelijke man.’

Mannenverzorgingsmerk Old Spice wil nu ook in Nederland met de absurde filmpjes en 'bijzondere tone of voice' een 'geheel nieuwe generatie mannen aanspreken’. Het merk is met zijn deodorants en douchegels te koop bij Etos en Albert Heijn.

Op een paard

Old Spice is volgens Procter & Gamble in Nederland vooral bekend op internet naar aanleiding van een serie reclamefilmpjes waarin acteur Isaiah Mustafa het merk bijzondere wijze aanprijst. Zo is er een videoserie waarin hij altijd eindigt op een paard (‘I'm on a horse’).

René Edelenbosch, junior business leader Skincare Nederland bij Procter & Gamble zegt dat het merk ook in Nederland voor absurditeit gaat, in de hoop een jongere doelgroep aan te spreken: ‘Juist door de absurde stijl van Old Spice zien we dat een gehele nieuwe groep mannen zich aangetrokken voelt tot het merk en waar we voor staan.’

In het Nederlandse assortiment worden de Original, Hair&Body, Lasting Legend, Odour blocker, Wolfthorn, Whitewater en Bearglove productseries verkocht.

Wolf

Over bijvoorbeeld Wolfthorn zegt Old Spice:
‘In het rijk der dieren en mensen dat we kennen als de aarde, is er één dier intelligent genoeg om te ruiken als het meest geduchte, aantrekkelijke dier van allemaal en dat is de man. Die ruikt zoals de wolf zou ruiken als de wolf rook als een aantrekkelijke man. Zo gaat het gewoon in het rijk waar ik het over heb. Dus als je het ooit wilt bezoeken, ontdek dan eerst hoe lekker je ruikt met Old Spice Wolfthorn.’

De producten zijn de eerste maanden exclusief beschikbaar bij Etos, Albert Heijn en Bol.com.

Hoewel Procter & Gamble in het persbericht zegt dat het merk vanaf nu ook in Nederland verkrijgbaar is, zijn de producten

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie