Online personalisatie voor betere performance

Hoe kun je structureel je online performance verbeteren met online personalisatie? Ontdek het tijdens deze online clinic op 6 juli!

Het structureel verbeteren van je conversie en user experience is de manier om een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker te halen, maar ook een gebruiksvriendelijke website te hebben. Leer tijdens deze online clinic van Beecketijn Business School wat de belangrijkste factoren zijn voor het slim personaliseren van je online presence.

Datum: 6 juli
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De belangrijkste verleidingsprincipes & het effectief toepassen
  • De doelgroep écht begrijpen
  • Inspelen op specifieke kernmerken met personalisatie
  • Conversiegericht communiceren met unique buying arguments
  • Succesvolle verleidingsprincipes
  • Een goede consumer-experience
  • Betere conversie als continu proces binnen jouw organisatie

Voor wie?

Is e-commerce of leadwerving een belangrijk onderdeel van jouw takenpakket? En ben je klaar om de volgende stap te zetten en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden om meer omzet te genereren online? Dan is deze clinic zeer geschikt voor jou!

Over de spreker

Eddy Boeve is UX-strateeg, conversie-expert en docent. Eddy helpt als senior CRO, UX and Online Personalisation specialist bij iO organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 25 jaar ervaring traint hij marketing- en designteams om structureel UX-verbetering, conversie-optimalisatie, persuasion, A/B-testen en online personalisatie in de organisatie in te zetten.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
  • De clinic wordt gehouden via een live-stream

Meld je gratis aan  »