PDF-campagne valt samen met ontslagen bij TPG post

Softwareleverancier Adobe gaat met een advertentiecampagne in het Financieel Dagblad, de Telegraaf en NRC Handelsblad het gemak van digitale post onderstrepen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De start van de campagne valt toevallig samen met de aankondiging van TPG Post dat door de verschuiving van ’traditionele’ naar digitale post vijfduizend banen verdwijnen. In de berichtgeving wordt de groeiende stroom e-mail aangewezen als de oorzaak voor deze verschuiving, maar bij Adobe zien ze dit anders. Adobe stelt dat e-mail veeleer een vervanging is van telefonie. ‘De echte verschuiving van traditionele post naar e-mail en internet is te danken aan hoogwaardige elektronische documenten die de look en feel houden van papier,’ zegt Roel-Jan Mouw, marketing manager Adobe Systems Benelux. De campagne stelt dat het printen, faxen, posten of versturen per koerier vam documenten uit de tijd is. Pay-off: ‘stuur liever een Adobe PDF’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie