DDMA stelt Lieke Vromans en Laurens Heijboer aan

Vromans werkte voorheen bij Libelle en Heijboer komt van Wunderman Thompson.

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, versterkt zijn team met twee collega’s: Lieke Vromans en Laurens Heijboer.

Vromans (27) werkte de afgelopen jaren als data-analist, producer en redactiemanager voor Libelle. Bij DDMA gaat ze zich als content producer bezighouden met contentmarketing, communicatieplannen en groei van het merk.

Heijboer (29) heeft ervaring als accountmanager bij BSUR Agency en J. Walter Thompson (nu Wunderman Thompson). Hij werkte voor merken als Princess Yachts, Randstad, VodafoneZiggo, Hikvision en Nationale-Nederlanden. Bij DDMA gaat hij aan de slag als relatiemanager.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie