Heb jij je Best of MIE’21-ticket al besteld?

Nog twee weken tot Best of MIE’21! Op 22 en 23 september zie je LIVE in de Jaarbeurs het unieke vervolg op onze succesvolle Road to MIE.

De allerbeste Road to MIE-sessies 2.0, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel. Simply the Best, all about insights en helemaal LIVE! 

Op basis van de huidige RIVM-richtlijnen kunnen we een volwaardig en veilig Best of MIE'21 organiseren. Alle informatie over Testen voor Toegang en het COVID-19 protocol vind je hier. 

Ronde 1 - 09.00 uur

•    10+1 Data Visual Storytelling Tips om je presentaties onvergetelijk te maken
Michiel Dullaert – DePerfecteGrafiek
•    Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Tim Zuidgeest - Unravel Research

Ronde 2 - 09.50 uur

•    Humanizing Data in een data-gedreven wereld
Jan Zwang - VodafoneZiggo, Patricia Verhoelst - Ipsos
•    Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?
Iris van de Looij – DUFAS, Maurice Palmen - Beautiful Lives

Ronde 3 - 11.00 uur

•    Qmusic radio: a consumer engagement success story
Fleur Prooij - MARE, Jorn Agterberg - Qmusic
•    The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd
Suzanne Plantinga – Blue Field Agency, Sandra Beijnes – Stichting Kinderpostzegels

Ronde 4 - 11.50 uur

•    Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
Jeannette van der Rhee - InSites Consulting, Arjan Veninga - InSites Consulting
•    Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein
Sabine Croes – Perspective, Marit Groeneveld - Ministerie van Algemene zaken

Ronde 5 - 13.30 uur

•    Trends & Technology: How to Boost Insights & Innovation
Peter van Keulen - quantilope GmbH
•    Hoe je online CX optimaliseert en een winnende teamcultuur creëert door naar klanten te luisteren
Klaas Kroezen en Koen van Lunteren - WUA, 

Nieske van Woerden en Herbert Woerde - ABN AMRO

Ronde 6 - 14.20 uur - PLATINUM ROUND

•    Markteffect & Bitcoin Meester: Hoe verbind je je merk aan Bitcoin?
Bas de Vries - Markteffect
•    Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research
Eric Landwaart - Miles Research

Ronde 7 - 15.30 uur

•    De Onbewuste Winkelsafari
Tom van Bommel - Unravel Research
•    De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Hubert van Wensen - The USP Company, Hans Middelhoek - The USP Company

Ronde 8 - 16.20 uur

•    Conversation Design™ maakt de weg vrij naar betere, relevante consumenteninzichten
Jan Kienhuis - Epiphany RBC, Annemieke Onderdelinden - FrieslandCampina
•    Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!
Pauline Bron - NS, Stephan van Slooten – Altuïtion

Ook bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Wil je alle sessies bijwonen? Koop dan een voordelig passe-partout voor beide dagen.
Let op! Het aantal zitplaatsen tijdens Best of MIE is beperkt, dus wil je zeker zijn van een plekje? Bestel dan nu al je ticket! 


Best of MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram

Lees verder op mie.nl:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →