Inschrijving DDMA EMAS geopend (E-mail Awards)

De competitie op het vlak van e-mail marketing automation hanteert vijf categorieën. De prijsuitreiking vindt plaats op 23 juni.

De inzendtermijn van de DDMA EMAS Awards is vandaag geopend, een competitie op het vlak van email marketing automation die voorheen bekend stond als de DDMA E-mail Awards. E-mailmarketeers kunnen deelnemen in vijf categorieën. De prijsuitreiking staat gepland op 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. De afgelopen twee jaar vond de competitie en prijsuitreiking digitaal plaats.

De competitie is een initiatief van DDMA, de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Voor de prijsuitreiking met aansluitende netwerkborrel zijn tickets te koop vanaf 309 euro inclusief BTW per persoon. 

Advertentie
advertisement
DDMA EMAS Awards
Tijdlijn van de EMAS Awards Afbeelding: DDMA

Vakjury bekendgemaakt

De DDMA EMAS Awards hebben de categorieën Innovation, Optimization, Design, Young Talent en Battle of The Agencies. In die laatste categorie kunnen bureaus een motivatie indienen om de beste e-mailcampagne te maken voor opdrachtgever Air Miles. Het bedrijf beoordeelt de motivaties - die uiterlijk 25 maart binnen moeten zijn - anoniem en kiest de drie bureaus die deel mogen nemen aan de strijd. De inschrijvingsdeadline voor Young Talent is 6 april en Optimization, Innovation en Design is dit 20 april. 

Een vakjury beoordeelt de inzendingen en maakt op 11 mei de genomineerden bekend. Op 23 juni worden de winnaars aangekondigd. De vakjury bestaat uit: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (ZINGO POW!), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).

Advertentie