Nederlanders en hun kijk op mobiliteit

DPG Media heeft onderzoek gedaan naar de mobiliteit van de Nederlandse consument

DPG Media heeft onderzoek gedaan naar de mobiliteit van de Nederlandse consument. Het onderzoek is uitgevoerd door Panel Inzicht in april 2021.

Mobiliteit houdt ons bezig: Twee derde van de Nederlanders geeft aan interesse te hebben in mobiliteit. Daarbij heeft meer de helft interesse in informatie over auto’s (58%) en in informatie over elektrische fietsen (55%).

Een andere auto koopt men niet jaarlijks toch is de behoefte aan een andere auto bij veel mensen aanwezig: maar liefst 41% geeft aan misschien een andere auto te willen kopen of leasen in 2021. Een benzineauto is nog steeds het meest populair. Een auto is emotie wordt gezegd, toch wordt de keuze voor een auto met name gebaseerd op de kosten, kwaliteit en de zuinigheid van de auto, zo koppelen respondenten terug.

Benieuwd naar alle resultaten en de infographic van dit onderzoek? Lees het artikel verder op dpggrow.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →