Nieuwe opleiding op gebied van data driven strategie & organisatie

Beeckestijn ontwikkelt nieuwe opleiding: Data Driven Strategie & Organisatie.

College bij Beeckestijn Business School

Met de opleiding Data Driven Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School worden ervaren professionals in 12 dagdelen met een periode van 4 maanden opgeleid in dit sterk ontwikkelde vakgebied.

In deze opleiding volg je colleges, een casedag waarbij je in groepjes aan een relevante case werkt en je schrijft je eigen data driven actieplan. De opleiding geeft je de laatste inzichten, concepten en cases die je direct in je eigen werk kunt toepassen.

Waarom een opleiding op het gebied van data driven strategie?

Veel organisaties worstelen om een visie te ontwikkelen hoe data in te zetten om hun bedrijfsdoelstellingen te halen. Digitalisering van klantcontact, privacy wetgeving, cloud computing en artificial intelligence maken het organisaties lastig om gestructureerd met data om te gaan. Terwijl data èèn van de belangrijkste assets zijn die een organisatie heeft. De omgeving wordt als gevolg van digitalisering steeds dynamischer en klanten veeleisender en zonder een customer data strategie wordt het heel lastig om te overleden

Rol van de klant

De rol van de klant is in het digitale tijdperk compleet veranderd. Persoonlijk communiceren is veranderd van onderscheidend vermogen naar een dissatisfier. Het verwachtingspatroon is, als gevolg van veel e-commerce bedrijven, gestegen en klanten verwachten zowel binnen b2c als b2b dat een organisatie rekening houdt met hun individuele behoeftes. 

De post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie heeft als doel professionals en managers op te leiden om organisaties te helpen hun communicatie, marketing, sales en service meer datadriven te maken. Doel is niet alleen actuele kennis en kunde bij te brengen maar deze ook direct toe te passen in de praktijk. Deelnemers worden gecoacht en begeleid om voor hun eigen organisatie (of opdrachtgever) een plan van aanpak en business case te maken.

Deze opleiding is een unieke opleiding die nieuw is voor Nederland en België. Data en intelligence wordt veel gebruikt voor beleid en plannen. De uitdaging is om data actionable in te zetten op een manier dat de klant en de organisatie hier beide beter van worden. Deze opleiding is een prachtige uitbreiding van onze portfolio en past uitstekend in ons huidig aanbod van specialistische opleidingen op het gebied van Customer Centricity, Digitale marketing en Digitale Transformatie.
Hans Molenaar - Directeur Beeckestijn Business School

Voor wie is deze opleiding ontwikkeld?

De opleiding is ontwikkeld voor managers/directeuren, professionals, marketeers, customer service managers, adviseurs en sales managers. De opleiding is geschikt voor zowel b2c, b2b als overheden.

Meer informatie?

Lees meer informatie op onze website.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers, podcasts en toolkits. Deze clinics en kennisdocumenten zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen. #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.