ADCN, Kinetic en Grey organiseren Fresh Air Challenge

Fresh Air is de naam van een ‘challenge’ waarmee ADCN, Kinetic en Grey Amsterdam de creativiteit en innovatie in Out of Home (OOH) communicatie willen stimuleren.

De drie organisaties hebben de Fresh Air Challenge ontwikkeld om bureaus, adverteerders en exploitanten jaarlijks de nieuwste mogelijkheden van OOH zelf te laten exploreren. De mogelijkheden binnen OOH zijn door het enorme tempo van technologische ontwikkelingen tegenwoordig eindeloos: digitale, interactieve, custom-made uitingen kunnen een niet te evenaren impact op het publiek maken. De challenge wordt georganiseerd in samenwerking met Exterion Media, blowUP media en Clear Channel Nederland.

Kick-off bij G-Star op 16 februari
Bureaus in alle disciplines kunnen deelnemen aan de competitie met nieuwe concepten voor hun eigen klanten. Op 16 februari gaat de challenge van start tijdens een kick-off en briefing event bij G-Star. Hier spreken onder andere Thecla Schaeffer (CMO, G-Star), Liza Enebeis (Creative Director, Studio Dumbar), Samir Bantal (Director AMO, OMA), Kees Plattel (creative technologist), Frank de Ruwe (Creatyive Director, Natwerk) en Ger Baron (CTO, Gemeente Amsterdam) over hun visie op de toekomst van Out of Home. De deadline voor inzendingen is 12 maart. Een professionele jury onder leiding van Caroline Pay (Joint Chief Creative Officer, Grey London) zal de concepten beoordelen.

Alle deelnemers worden uitgenodigd voor een expositie van alle inzendingen en prijsuitreiking op donderdag 15 maart.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie