Premium

Belgisch reclamevakblad PUB houdt ermee op

Het Belgische reclamevakblad PUB, uitgegeven door Wolters Kluwer, houdt na dertig jaar op te bestaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met ingang van 31 december worden zowel PUB magazine als de dagelijkse PUB News en stopgezet. Dat heeft uitgever Wolters Kluwer Belgium bekend gemaakt. De uitgeverij merkt op dat Pub net zoals de kranten en tijdschriften de voorbije jaren geconfronteerd werd met dalende reclame-inkomsten en een verlies aan abonnees.

Wolters Kluwer zegt de voorbije periode een aantal mogelijke oplossingen onderzocht te hebben om de toekomst van het magazine te garanderen, maar dat uiteindelijk toch moest worden besloten moest worden om de activiteiten stop te zetten.

De uitgeverij voegt er aan toe dat er voor de werknemers van het magazine in overleg met de sociale partners nog een oplossing wordt gezocht. Mogelijk kunnen een aantal personeelsleden worden ingeschakeld bij andere publicaties van de divisie vakinformatie van Wolters Kluwer.

PUB werd opgericht in het midden van de jaren zeventig en was bij diverse evenementen in de marketingsector betrokken.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie