Bever: 'slecht weer is misschien wel het mooiste weer'

Bureau KesselKramer maakt najaarsfilm voor de outdoorwinkel.

  • Design
  • 3 October 2017
  • Claartje Vogel

De herfst is begonnen en daarom begint outdoorwinkel Bever met een najaarscampagen. In de campagne staan echte medewerkers van de winkels centraal, net zoals in de vorige actie. Terwijl de meeste mensen dol zijn op zon en warmte, vinden zij  slecht weer 'misschien wel het mooiste weer dat er is'.

Dat zie je terug in onderstaande film.

De campagne (bureau: KesselsKramer) is te zien op tv, online en te horen op de radio. De actie sluit aan op de slogan 'niemand is een binnenmens'. 'Slecht weer is mooi weer' is het thema van Bever tijdens het najaar en de winter.

Credits:
Creatie: Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst, Lea Noordhoek
Strategie: Matthijs de Jongh
Bever: Francis Langenberg
Crew: Rob Hodselmans, Dennis Vlot, Andre Plug, Tim de Heer
Post: Gerhard van der Beek, Peter Alderliesten, Jesse Koolhaas, Michiel Wesselink & Manon Ikink (SoundCircus), Bas Mooij

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie