BrandDeli officiële salespartner Twitter in Nederland

BrandDeli neemt een aantal Twitter-medewerkers in dienst, Marc de Vries begeleidt het transitieproces.

Vanaf 1 januari 2017 wordt BrandDeli verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden van Twitter in de Nederlandse markt.

Daarmee voegt -winnaar BrandDeli wederom een partij toe aan zijn (sales)portfolio na recent onder meer  (voor tv-zender Viceland) en daarnaast een samenwerking met de Persgroep rond . Met de toevoeging van Twitter in het portfolio, kan BrandDeli de adverteerder naast tv en online ook zichtbaarheid op socialemediaplatform Twitter aanbieden.

Medewerkers Twitter Nederland
Om de kennis te behouden en de goede samenwerking met de bestaande relaties en klanten te continueren, treedt een aantal sales medewerkers van Twitter in dienst bij BrandDeli. 

Eind oktober meldde Adformatie dat Twitter  na de internationale herstructureringsplannen en de verkleining van het personeelsbestand die Twitter internationaal aankondigde. Twitter laat weten dat Marc de Vries, Managing Director in de Benelux sinds 2013, het transitieproces gaat begeleiden, waarna hij in februari 2017 vertrekt bij het bedrijf.

Versnipperde mediaconsumptie
Allard Ruyl, CEO BrandDeli: “Met de toevoeging van Twitter zijn wij de eerste Nederlandse media-exploitant die naast tv en online ook een volledig social platform in commercieel beheer heeft. Een platform dat verder gaat dan een sociaal medium: Twitter is waar mensen delen en zien wat er gebeurt in de wereld, het bekleedt ook de functie van nieuwsmedium. In deze tijd van versnipperde mediaconsumptie is er grote vraag vanuit de markt hoe toch die consument te bereiken. Wij geloven dat met het slim bundelen van sterke merken op verschillende platformen, de adverteerder een grenzenloos campagnebereik geboden kan worden.&;

Barry Collins, Twitters Senior Director voor Sales Partners in de EMEA zegt Nederland te zien als een early adopter van Twitter. &;Nederlanders zijn heel actief aanwezig op het platform met levendige conversaties. Ik twijfel er niet aan dat Twitter in 2017 en de verdere toekomst een belangrijke rol blijft spelen in de Nederlandse samenleving en dat BrandDeli op succesvolle wijze merken zal helpen om onderdeel te worden van deze conversaties.&;

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie