De Persgroep neemt in ondernemersmarketing gespecialiseerde Synpact over

De ambitie is om als combinatie 'het meest complete zakelijke platform' te bouwen.

Synpact is gespecialiseerd in ondernemersmarketing en onder andere eigenaar van de ‘Week van de Ondernemer’. De diensten en activiteiten van Synpact sluiten volgens De Persgroep naadloos aan op haar business-to-business portfolio en eigen multimediale platform De Ondernemer. Gezamenlijk bereiken de twee partijen ruim 800.000 ondernemers.

Synpact heeft een team van 40 medewerkers. De jaaromzet bedraagt circa 8 miljoen euro. Het bedrijf doet continue onderzoek onder ondernemers, ontwikkelt (digitale) campagnes voor haar opdrachtgevers en organiseert events.

Erik Roddenhof, CCO de Persgroep Nederland: &;Het bereiken en beraken van ondernemers is een specialisme dat weinig spelers in de markt zo goed beheersen als Synpact. Onze overtuiging is dat de business-to-business markt enorm veel potentie heeft, die wij samen nog beter kunnen benutten.”

Remko Wouters, mede-eigenaar en oprichter Synpact: &;De impact en de journalistiek van de nieuwsmerken en De Ondernemer gaan ons nu helpen om een grote sprong voorwaarts te maken, vooral op digitaal vlak. Onze gezamenlijke ambitie om een ‘Wereld van de Ondernemer’ te creëren is voor ons de grote drijfveer voor onze samenwerking. Dit nieuws komt op een logisch moment en wij zien er enorm naar uit om onze dromen te realiseren.&;
 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie