Dirk van den Broek combineert hoedjesparade met eigen producten

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

  • Design
  • 21 September 2016
  • Diederik Broekhuizen

Als je aan Prinsjesdag denkt, denk je aan hoedjes.  haakt in op alle opvallende hoedjes tijdens Prinsjesdag. En niet zomaar!  

 

1. Het begint allemaal met deze teaser.

 

 

2. Daar is &;ie dan: de eerste inhaker.

 

 

3. En ze hebben de smaak te pakken.

 

 

4. De gekste hoedjes komen voorbij...

 

 

5. De leukste vergelijkingen worden gemaakt.

 

 

6. De een is nog bonter dan de ander.

 

 

7. Je zal er maar mee vergeleken worden.

 

 

8. Want je had natuurlijk ook gewoon een bloemkool op je hoofd kunnen zetten.

 

 

9. En het blijft niet bij foto&;s...

 

 

10. En de actie valt goed in de smaak:

 

PS: tekent voor het concept en de creatieve invulling van deze campagne.

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Advertentie