Hoe ontwikkelen Uber, ABN AMRO & TU Delft een onderscheidende klantinteractie?

Tijdens Design Thinking in 1 Day ontdek je hoe je een onderscheidende en vernieuwde klantinteractie ontwikkelt met design thinking.

Design Thinking in 1 Day

De eerste editie van Design Thinking was een groot succes. Daarom ook dit jaar weer Design Thinking in 1 Day. Ontdek hoe je een onderscheidende klantinteractie ontwikkelt met design thinking en service design.

Topsprekers

Leer van o.a. Uber, ABN AMRO hoe zij met deze uitdagingen omgaan en hun toepassing van service design en design thinking in de praktijk. En van aansprekende cases van de service design bureaus Livework en MOBGEN | Accenture Interactive, Tim Selders (Sharp Panda) en tenslotte een academische visie vanuit de TU Delft op dit onderwerp.

Dynamisch

Deze inspirerende dag vindt plaats in een interactieve setting met doorlopende sessies, workshops en een lekkere lunch. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Design Thinking.

Hot topics

Deze thema's staan centraal tijdens Design Thinking in 1 Day: het vertalen van klantinzichten naar omni-channel ervaringen, innovaties in business modellen en klantervaring, implementatie binnen de organisatie en Change management.

Programma

Bekijk het volledige programma en de sprekers »

Meld je aan met korting!

Als kennispartner van dit event mag Beeckestijn je een korting aanbieden van €50 op de ticketprijs. Hierdoor betaal je slechts €295 voor je ticket! Meld je aan met korting BBSDT50 »

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.