Officiële geboorte PIM

Marketeers hebben er een nieuw ict-platform bij: PIM (Platform voor ICT in Marketing). Voorzitter en oprichter Ruud Verduin kondigde vorige week de officiële geboorte aan tijdens de SRM Interactive Day.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PIM (ontstaan uit het MIP) is bedoeld als kennisplatform waar marketeers kennis kunnen verkrijgen en uitwisselen op hun vakgebied, en wil bovendien de professionalisering van informatie- en communicatietechnologie in marketing en verkoop stimuleren. Met dat doel heeft PIM themagroepen, laat het extern onderzoek doen, heeft een trendboard, een bibliotheek die ook via internet toegankelijk moet worden, en een expertise-netwerk. Voor leden zijn er maandelijkse themasessies (geplande onderwerpen onder meer Webintelligence, Corporate identity en internet, CRM, en de Integratie van TV en Internet), een jaarcongres, virtuele discussiegroepen en er komt een geïndividualiseerde nieuwsservice.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie