Xenos wil verrassen en inspireren met magazine

Het magazine bestaat uit 64 pagina’s met product- en prijsinformatie, sfeerfotografie en redactionele content.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Xenos lanceert een huis-aan-huis woonmagazine. Het gerealiseerd door opent met een interieurtest. &;Het doel daarvan is om te laten zien dat Xenos producten heeft voor elke stijl’, zegt Manager Marketing & Communicatie Silvia van der Kallen van Xenos.

Xenos wil met het magazine meer beleving creëren rond de meubels en woonaccessoires en laten zien wat er allemaal mee mogelijk is. ‘Een magazine is daarvoor het middel bij uitstek. Wij denken zo een breder publiek te kunnen aanspreken en echt te verrassen. Vandaar ook de keuze voor landelijke verspreiding,’ aldus van der Kallen.

Het magazine past binnen het nieuwe communicatieconcept van Xenos, dat wil voorzien in ‘meer persoonlijke, vrolijke en inspirerende communicatie’. Daarnaast wordt nadrukkelijk de link gelegd met de webshop Xenos.nl en verschillende online platforms.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie