Xite en H&M starten campagne #xitezoektvj

De muziekzender gaat in H&M-winkels op zoek naar presenteertalent om verslag te doen van het festivalseizoen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het gaat om &;instore audities&; in tien H&M stores in Nederland. H&M en Xite zijn een partnership aangegaan voor het gehele festivalseizoen.

Petra Jansen, marketingmanager van H&M Nederland: &;We waren op zoek naar een concept dat H&M en de Divided-collectie versterkt en de interactie aangaat met jongeren. Met de #-campagne realiseren we enorm veel engagement met de jongeren en koppelen we H&M op een vernieuwende en authentieke wijze aan het festivalseizoen.&;

Yolan Post, internationale marketing & salesdirector van Xite: &;Met video booths vermomd als H&M pashokjes is er een unieke mogelijkheid gecreëerd om al shoppend auditie te doen voor een droombaan: VJ worden bij Xite.&;

Op 13 maart 2014 begon Xite de zoektocht naar een nieuwe VJ middels openbare audities via Instagram. Bijna duizend auditiefilmpjes werden ingezonden. Salma Chafouk Idrissi (foto) won en werd de nieuwe presentatrice. De actie van dit jaar loopt nog tot en met volgende week.

Advertentie
advertisement
Advertentie