ADCN en Facebook komen met 'Creativity in a Mobile World'

Het gaat om een nieuw programma voor de Nederlandse creatieve-, marketing- en media-industrie.

_

ADCN begint in samenwerking met Facebook een nieuw programma voor de Nederlandse branche. Het doel van het programma is het verbeteren van creative excellence en innovatie rondom mobiele communicatie.
Het programma werd gisteren tijdens het Cannes Lions festival gepresenteerd aan de Nederlandse delegatie in Cannes.

ADCN en Facebook willen met het programma structurele impact creëren voor merken door de kwaliteit van hun creatieve content en formats op mobiel te helpen verhogen.

Het programma bestaat uit een serie workshops waarin marketing-, creatieve- en mediateams samen inzichten ontwikkelen over mobiele cultuur en aan de slag gaan met het toepassen van technische kennis en creatieve inspiratie vanuit het internationale netwerk van ADCN en Facebook.

Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: 'Er is een tijd veel vraag naar een praktijkgericht programma dat inzoomt op creativiteit in de context van digitale media en mobiele platformen. Wij delen dezelfde ambitie als Facebook, namelijk het structureel verhogen van creative excellence in Nederland op dit gebied.'

Elja Polak, Head of Agencies Facebook Nederland: 'Samen met ADCN gaan we het programma invullen met experts uit binnen- en buitenland. We verheugen ons op het programma en vooral op de creatieve kennis, inzichten en het werk dat hieruit voortkomt wat leidt tot creatief werk gemaakt met mobile als startpunt.'

Het programma begint met een eerste workshop op dinsdag 28 augustus. Brand & agency teams kunnen zich aanmelden via dinesh@adcn.nl

Op de foto van links naar rechts: 

Elja Polak - Head of Agencies, Facebook, Ashley Vinson - Creative Agency Partner, Facebook, Dinesh Sonak - Managing Director, ADCN

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie