Appvertising

Voor wie zoekt is bijna alles online te vinden . En dat heeft onze wereld een stuk transparanter gemaakt. Maar voor wie gevonden wil worden, liggen de kaarten en de kansen anders. Want wie niet naar je zoekt, zal je ook niet vinden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nu valt daar van alles aan te doen. Je beste beentje voorzetten op Facebook en veel vrienden maken. Je overal tegenaan betwitteren met het risico op irritatie. Online reclame ontwikkelen die wel tot de verbeelding spreekt en triggert tot aanklikken in plaats van wegklikken. Google rijker maken door flink tegen elkaar op te bieden in de zoekmachinemarketing. Of bijvoorbeeld een geweldige App ontwikkelen.

Over dat laatste stond er een interessant artikel in het FD van 16 augustus. Waarbij de zoektocht naar een succesvolle App wordt neergezet als de nieuwste goudkoorts. Velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren. En los van wat lolletjes en dolletjes wordt de grootste kans op succes verzekerd door uitermate relevant te zijn voor een doelgroep. En dan nog wordt het, door het enorme aanbod, ook voor de App steeds lastiger om gevonden te worden. En nog lastiger om daadwerkelijk gedownload te worden. Daarom doet het artikel een aardige suggestie om de App extra tussen de ogen en oren en op het mobieltje te krijgen: een overtuigende tv-commercial.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie