Premium

Dansend Neckermann-jongetje ontpopt zich tot online hartendief

Binnen drie dagen nadert de commercial de 200.000 YouTube-views.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen week lanceerde – onderdeel van Thomas Cook Group – in Nederland de internationale campagne ‘Be Bold’.

Met de commercial wil de reisorganisatie laten zien dat ze het roer omgooien en ‘alles in werk stellen om de vakantieganger te laten genieten van zijn welverdiende vakantie’. Dat proberen ze te bewerkstelligen door te adverteren met nieuwe vroegboekkortingen, 24-uurs service, first minute- en omboekgarantie.

De focus van de campagne ligt daarom op het ‘echte, pure vakantiegevoel&;, waarbij je nergens iets van aan hoeft te trekken en even helemaal jezelf mag zijn. Of zoals gisteren kopte: ‘If you’re having as much fun on vacation as the kid in this ad, you’re doing it right’.

Uit de reacties op YouTube blijkt ook de soundtrack in de smaak te vallen. Producer Tam Cooper componeerde speciaal voor de campagne de ;funky-achtige&; track 

De campagne is sinds 18 december te horen op de Nederlandse radio en te zien op tv en online.

Voor de fans de langere Britse versie:

;s Official New TV Advert 2015

Credits
Bureau: Albion London
Nederlands bureau: FEL
Productiemaatschappij: Chapel Media

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie