Havas naar Takeover Panel voor Tempus

Havas Advertising stapt naar de Britse waakhond Takeover Panel om duidelijkheid te krijgen over het mogelijke bod van WPP op Tempus Group.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

JP Morgan, adviseur van Havas, heeft een gesprek gehad met het Takeover Panel, naar aanleiding van een artikel afgelopen week in de Financial Times. In het artikel staat dat WPP Group-baas sir Martin Sorrell nog steeds geen besluit heeft genomen of hij wel of geen tegenbod doet op het bod van Havas (598 miljoen dollar). Hij wilde nog bekijken hoe de Tempus-onderdelen in de WPP-structuur passen. Volgens Adage is Havas stap naar de waakhond geen officiële klacht, maar komt vlak voor de deadline van 20 augustus (maandag). Als de deal dan niet rond is, is de volgende deadline 60 dagen later. Op die dag maakt WPP overigens ook haar halfjaarcijfers bekend. Op 21 juli werd al een akkoord bereikt tussen het management van Havas en Tempus. Daarna zei Sorrell mogelijk een tegenbod te willen doen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie