Herziening BT Retail-account

De nieuwe pr-topman van British Telecom (BT) Retail, Jonathan Russel, herziet als onderdeel van een bezuinigingsronde de externe communicatiebureaus. Russel beschouwt het als zijn taak de effectiviteit te evalueren van de twaalf bureaus die zijn aangesteld voor strategische en tactische marketing en landelijke pr-projecten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met 20 miljoen klanten die 73 procent vertegenwoordigen van de Britse telecommunicatiemarkt en met een jaarlijks inkomen van 12 miljard Britse ponden, is British Telecom Retail veruit de grootste afdeling van de telecomreus, met een staf van 50.000 mensen. Russel werkte tot vijf maanden geleden bij de Finse telecomgroep Sonera. ‘Ik wil weten wat de bureaus ons opleveren. We hebben deze partners hoog zitten, maar we hebben er nogal wat aan boord en we moeten de kosten drukken’, aldus Russel. De afgelopen twaalf maanden is BT Retail onder de loep genomen en is de structuur van het bedrijf versimpeld om meer klantgericht te kunnen werken. In zijn nieuwe functie zal Russel ook verantwoordelijk zijn voor de coördinatie van de pr-activiteiten van de marketingafdeling van BT Retail. (Bron: PR Week)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie