IAB Nederland start taskforces digital audio en e-commerce

Er zijn ook vijf nieuwe taskforcevoorzitters.

123RF

IAB Nederland begint twee nieuwe taskforces: digital audio en e-commerce. Onder leiding van Edwin Koeners (Talpa Network Media Solutions) en Justin Sandee (bol.com) moeten de nieuwe taskforces de markt meer inzicht, kennis en een netwerk bieden op beide vakgebieden.

Met de nieuwe taskforce e-commerce speelt IAB Nederland in op de toenemende behoefte aan kennis en sturing op het gebied van e-commerce en dan met name op het gebied van marketplaces. Over de oprichting van de taskforce digital audio zegt IAB Nederland-voorzitter Saskia Wagenmakers: 'Bij audio zien we, net als bij DOOH twee jaar geleden, een traditioneel kanaal groeien door digitalisering en dat roept veel vragen op in de markt. Met deze nieuwe taskforce willen we de markt inzicht bieden in en kennis verschaffen over belangrijke thema’s als standaardisatie, dynamic creatives, programmatic buying en de rol van audio in de mix.'

Nieuwe voorzitters

Verder hebben drie bestaande taskforces een nieuwe voorzitter gekregen. Jhon van der Ceelen (Mindshare) neemt de leiding op zich van de taskforce data en techniek. Anne Bouwman (DPG Media) is benoemd tot nieuwe voorzitter van de taskforce programmatic en Robin Bach Kolling (GroupM) is de nieuwe voorzitter van de taskforce online video.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie