IAB Nederland zet Programmatic Awards om naar het nieuwe digitale normaal

Uitreiking op 3 september.

De vierde uitreiking van de Programmatic Awards van IAB Nederland wordt omgezet naar het nieuwe digitale normaal. Ook haalt de organisatie financiële drempels weg: deelnemers kunnen drie gratis cases en talenten in de acht verschillende categorieën tot 5 juni 2020 aanmelden via programmaticawards.com.

De precieze vorm van de digitale Programmatic Awards wordt op een later tijdstip bekendgemaakt. Na 5 juni buigt de vakjury zich over de inzendingen en stelt de shortlist samen. De uiteindelijke winnaars worden donderdag 3 september bekendgemaakt.

Wendy Pouw, directeur IAB Nederland: '
We maken van de nood een deugd en grijpen deze situatie aan om de Programmatic Awards digitaal vorm te geven. Een opzet die ook naadloos aansluit bij onze industrie: digitaal, vooruitstrevend en flexibel.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie