IBM en Avaya werken samen in CRM-oplossingen

IBM en Avaya Inc. gaan samenwerken in het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor communicatiemanagement, Customer Relationship Management en contactcentra. IBM Global Services gaat ondersteuning bieden bij de implementatie van verschillende Avaya producten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onder de overeenkomst vallen onder meer diensten voor Unified Communication-oplossingen, CRM, oplossingen voor klantcontactcentra en e-commercetoepassingen. De bedrijven verstevigen hiermee hun positie op een markt van 22 miljard dollar.

De partijen verwachten 90 procent van de markt voor unified messaging te kunnen bedienen; een markt die volgens de Radicati group in 2005 naar 8 miljard dollar zal groeien. Verwacht wordt dat de CRM-markt in 2005 een totale omzet van 14 miljard dollar zal kunnen genereren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie