Kaakchirurg treft 'oude vriend' in nieuwe Ohra-zorgcampagne

Ohra maakt vervolg op prijswinnende campagne waarin de verzekeraar het voordeel van vrije zorgkeuze benadrukt.

De boodschap in de nieuwe campagne is dat bij Ohra ongemakkelijke situaties kunt voorkomen, want dat claimt als één van de weinige zorgverzekeraars in Nederland echte vrije zorgkeuze aan te bieden.

Uit onderzoek blijkt dat vrijwel alle Nederlanders dit zeer belangrijk vinden, maar minder dan 10 procent heeft het ook daadwerkelijk.

De commercial is gemaakt door Joe Public en speelt zich ditmaal af bij een kaakchirurg, daar waar vorig jaar een bezoek aan de uroloog centraal stond. Ook dit jaar is er weer extra content gemaakt voor social media, die gedurende de campagne online zal worden gezet. 

Vorig jaar was Ohra met een soortgelijke campagne één van de winnaars van het zorgseizoen en won het onder andere een Esprix, SAN accent, Effie en een tweede plaats bij de Gouden Loeki. 



Credits
Klant: OHRA
Verantwoordelijk van klant: Bianca Knispel-Teuling, Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek,
Kaya de Lange
Concept: Antoine Houtsma, Edward Romunde, Bart Oostindie, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom, Sarah Giliam
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Collin Maas, Erik Mertens, Wikke van den Burg
Regisseur: Mattias Schut
Regisseur online videos: Allard Westenbrink
DOP: Menno Westendorp
DOP online videos: Joris Bulstra
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Grading en Online: Ambassadors
Geluidsstudio: Ambassadors

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie