KPN laat winkelend publiek 'All Inclusive' ervaren

Gewapend met RFID-polsbandjes konden shoppers 'unieke abri's' activeren. Om een doosje macarons te scoren bijvoorbeeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KPN belooft nieuwe klanten tijdens de All Inclusive weken heel veel extra’s. Om de mensen alvast aan dit exclusieve gevoel te laten wennen kon er op zaterdag 20 september een dag All Inclusive worden gewinkeld. In 5 spectacular abri’s rondom het Rokin, Amsterdam werd het winkelend publiek in de watten gelegd. Promoteams deelden All Inclusive-polsbandjes uit, voorzien van RFID-chip, om de verschillende abri’s mee te activeren.

Bij die abri&;s konden bijvoorbeeld luikjes worden geopend voor 3 macarons. Bij de abri daarna kwam een persoonlijke piccolo je tassen voor je dragen. Andere tractaties waren een drankje, een voetenmassage of een privé-chauffeur.

KPN ALL INCLUSIVE WINKELEN- CREDITS
Opdrachtgever: KPN
Verantwoordelijk: Yvette Belt-Beekman, Miemie Man, Roema Rambhadjan
Bureau: N=5
Creatie: Paul Bakker, Hans Bolleurs, Olaf van der Geld
Design: Chris van der Werff
Animatie: Renoud Netjes
Strategie: Bastiaan Weers, Vincent Seeber
Productie: Casper Reus, Tisha Hoppenbrouwers, Jasper Baartmans
Account: Maurice Gillissen, Anouk Zink
Technische realisatie: Steve Stomp
JCDecaux: Marc van Amerongen
Camera: Paul Keur, Meike Plant
Coopr: Talitha Dirkzwager, Rachel de Koning
Juice Promotions: Sam Bremer, Lotte Galle

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie