Line-up 'DDW Talks: Digital Design' bekend

Adobe, Clever°Franke, Code d’Azur, Mediamonks, Sony, Vruchtvlees en WeTransfer op het podium

De line-up van 'DDW Talks: Digital Design’ is bekend. Op vrijdag 25 oktober staan verschillende digitale bureaus, merken en designers op het podium. Zij presenteren interactieve projecten, vertellen over de samenwerking tussen creatieve disciplines en delen hun toekomstvisie.

Het event wordt georganiseerd in samenwerking met partner Dutch Digital Design tijdens de Dutch Digital Design Week. Het start om 13.00 uur in Fifth NRE in Eindhoven.  

Middagprogramma

Pietro Lodi (Clever°Franke) vertelt over de creatie van het datavisualisatie project voor BMX Freestyle.

Rikke Gertsen Constein (Sony) gaat in op de visie om robotica te creëren die zich echt met de mens zelf bezighoudt.

Rhys Davelaar (Mediamonks) vertelt over samenwerking in het project 'Into the Wild', de grootste mixed reality ervaring ter wereld.

Stephanie Maier (Adobe) presenteert over Adobe XD, waarmee je snel interactieve schermontwerpen kan maken.

Erik Rave (Code d'Azur) presenteert over 'The Lockdown', de eerste mobiele AR escape room ter wereld.

Yira Rodriguez Garcia (Vruchtvlees) deelt hoe ze de rebranding voor het samenwerkingsplatform Miro verzorgden.

Karen van de Kraats en Thomas Schrijer (WeTransfer) presenteren over WePresent en WeTransfer, dat veel meer kan dan alleen bestanden versturen.


De sessie, met moderator Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design), sluit af met een borrel.

Ochtendprogramma voor talent

In de ochtend organiseert Dutch Digital Design in samenwerking met brancheorganisatie DDA en St. Lucas een event voor talent. 90 studenten werken aan een unieke UX-challenge en worden gecoacht door professionals. Een vakjury kiest de winnaars, die zich in de middag mogen presenteren op het podium.

Voor meer info en tickets klik hier.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie