L’Oréal op flirttoer met adverteren in datingapp Happn

Het merk wil vernieuwend uit de hoek komen in een stagnerende mascaramarkt.

L’Oréal Nederland en datingapp Happn zijn een samenwerking aangegaan om de mascara L’Oreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll te lanceren. Happn is een dating app die zich richt op het matchen van gebruikers die op dezelfde locatie zijn geweest. De match tussen Happn en de mascara van L’Oréal was een logische, het gemeenschappelijke domein van de datingapp en de mascara is ‘flirten’.

Vernieuwend
Anouk Lokhorst, business leader cosmetics bij L’Oréal Nederland, zegt in een toelichting dat de lancering van Mega Volume Miss Baby Roll één van de grootse mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris is. ‘We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatie-uitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. De nieuwe mascara is een veelbelovende innovatie die voor extra veel volume en een perfecte krul in je wimpers zorgt, met een vrolijke flirty look als resultaat.’

Tijdens het flirten
Lokhorst vond in Happn de perfecte match om deze look tot leven te wekken op een moment waarop het daadwerkelijk relevant is voor de doelgroep. ‘Namelijk tijdens het flirten. Wij zijn trots om als eerste adverteerder in Nederland een samenwerking op te mogen zetten met Happn en verwachten een impactvolle campagne uit te rollen die een positief sentiment oproept bij de gebruikers.’

Bureaus
De campagne kwam tot stand in samenwerking met Zenith, onderdeel van Publicis ONE Nederland en McCann Amsterdam.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie