De kracht van Mar-tech inhousing

Wil je ook grip krijgen op je data? Door het samenbrengen van zowel eigen als betaalde kanalen kun je die data nog beter laten renderen

Grip krijgen op je data

Ownership van first party data is een hot issue in de marketingwereld. De focus ligt hierbij met name op de eigen kanalen die in kaart kunnen worden gebracht met Google Analytics, customer data platforms, CRM-systemen, etc. Echter, er bestaat uiteraard ook een wereld buiten de eigen website en app: betaalde advertising, die minder makkelijk te doorgronden is. Hoe krijg je grip op je data? Hoe breng je data bij elkaar om deze zo goed mogelijk te laten renderen?

De centrale ad server

Een centrale ad server is een uitstekende manier om de datastromen van paid media bij elkaar te brengen. Het stelt je in staat om overzicht te krijgen en benchmarks te stellen. Ook zorgt het voor een efficiëntere manier van werken binnen je organisatie. Een centrale ad server zal ervoor zorgen dat specialistische teams binnen paid media beter kunnen gaan samenwerken. Hierdoor krijgt iedereen een cross-channel view en zal men niet langer in silo’s optimaliseren.

Op donderdag 16 juni organiseren Annalect, MORGENFRISK en Google daarom een event over hoe in-housen van marketing technologie jou een voorsprong oplevert en daarnaast resources, tijd en kosten bespaart. Hierbij staat vooral de ad server als verbindende factor en single-point-of-truth centraal.

Ze nodigen je hiervoor graag uit bij Google op de Zuidas waar drie experts het onderwerp vanuit verschillende hoeken belichten en hun kennis met jullie zullen delen. Aansluitend praten zij graag verder onder het genot van een borrel. Registreren is verplicht en kan via onderstaande link:

https://www.annalect.nl/inhousing-event/