Nieuw bureau Kameleon Research

Kameleon Research is de naam van een nieuw initiatief van dm-specialist Robert Adam en relatiemarketingdeskundige Marleen Heidinga. Het wordt een 'mysteryshop onderzoeksbureau'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het nieuwe bureau is in januari gestart en heeft inmiddels enkele 'incognito opdrachten' weten te volbrengen. Het idee van Kameleon Research om als een 'mysteryshop onderzoeksbureau' te fungeren is ontstaan uit de slechte ervaringen die vele mensen ondervinden op het gebied van de serviceverlening in Nederland.

‘Juist in deze economische turbulente tijden is het voor bedrijven van groot belang zich te onderscheiden door een zeer goede service te verlenen, aldus Heidinga. ‘Dit kan een perfect middel zijn ten opzichte van de concurrentie van bedrijven en uiteindelijk omzetverhogend werken.’

Heidinga (41) was tot 2001 managing partner van het voormalige Captijn++Heidinga Kommunikatie dat zij in 1990 oprichtte. Onlangs heeft zij ook het evenementenbureau WERKzaamheden opgezet, dat is gevestigd in Amsterdam. Adam (38) heeft zijn expertise opgebouwd op het gebied van loyaliteitsprogramma's. Met name in de automotive-industrie heeft hij grootschalige direct marketing acties gevoerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie