Wijnbranche voert samen met 24Kitchen campagne voor matig drinken

In Nederland staat vooral Heineken bekend om de campagnes over verantwoord alcoholgebruik. De wijnbranche werkt daarvoor samenen met 24Kitchen.

Niet alleen . 24Kitchen en de Koninklijke Vereniging van Nederlandse Wijnhandelaren (KVNW) slaan de handen ineen om samen meer bewustwording te creëren over verantwoord genieten van wijn. Actief informeren over het verantwoord drinken van wijn staat hierbij centraal. In ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’, vanaf maart 2017 te zien op 24Kitchen, tonen wijnkenner Harold Hamersma en schrijver Ronald Giphart tijdens een roadtrip door Californië hoe bewust te genieten van wijn.

In ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’ bezoeken wijnkenner Harold Hamersma en schrijver Ronald Giphart Californische wijnhuizen en besteden ze aandacht aan de . Wine in Moderation is een campagne waarin het genieten van wijn, maar drinken met mate centraal staat. Zo laten Hamersma en Giphart kijkers zien hoe bewust te genieten van een goed glas wijn. Naast het tv-programma komt de Wine in Moderation-campagne ook terug op 24Kitchen.nl, de social media kanalen en in de promo’s van het nieuwe programma. ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’ is vanaf maart 2017 te zien op 24Kitchen.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie