Zo bouw je een succesvolle chatbot

Welke stappen moet je zetten om een succesvolle bot te bouwen? Ontdek het tijdens de online clinic op 12 maart

De manier waarop wij online communiceren verschuift: van lezen & kijken naar het voeren van een dialoog. Dit alles is samen te vatten in het woord 'conversational'. Chatbots zijn daarin een belangrijke onderdeel en zijn essentieel in je self service strategie. In de online clinic van Beeckestijn Business School sluit Frank Bruijninckx van OBI4wan je aan op dit onderwerp en praat je bij over de laatste trends binnen conversational. 

Datum: 12 maart
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream 

De stappen naar je eigen bot

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Bots als essentieel onderdeel binnen je self service strategie
  • Bepalen van de juiste use cases
  • Bepalen van de juiste flows
  • Het meten en optimaliseren van de conversaties
  • De persona van jouw bot
  • Ideale hand-overs met live chat

Werk jij in de wereld van klantcontact of houd jij je bezig met kanalenbeleid? Dan is deze clinic iets voor jou. Na afloop weet je welke stappen je kan zetten om zelf een succesvolle chatbot te bouwen. 

Over de spreker

Frank is zijn hele loopbaan druk met innovatie van klantcontact: electronic banking, callcenters, websites, webcare en sinds drie jaar ook met bots. De technologie op het gebied van bots is inmiddels zeer toegankelijk, waardoor Frank in een werksessie je al de eerste stappen gaat laten zetten. Frank bediende organisaties in alle branches en vervulde verschillende (interim) rollen in tientallen bedrijven. Momenteel is hij vooral druk met advies (strategie) en trainingen. Binnen zijn eigen organisatie OBI4wan is hij gangmaker van een Customer Success programma. 

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →