Je online performance verbeteren met UX en conversie

Hoe haal je meer online resultaat door UX en conversie? Ontdek het tijdens de online clinic op 12 maart.

Iedere marketeer streeft naar een perfecte klantervaring. Succesvolle organisaties investeren in het verkennen van de customer experience van hun klanten. Welke doelgroepen converteren wel en welke niet? Wie overtuigt ze om een belangrijke stap richting de aankoop te zetten? Welke obstakels zijn er? Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School ontdek je de belangrijkste factoren voor het verbeteren van je online conversie en de customer-experience. En krijg een groot aantal tips & tricks om je eigen conversie meteen te verbeteren.

Datum: 12 maart
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Je leert kort de belangrijkste verleidingsprincipes kennen en ze effectief toe te passen. Hoe je je doelgroep écht leert begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen. En hoe je door met personalisatie in spelen op hun specifieke kenmerken ze beter kunt laten converteren. Maar ook de praktische zaken komen aan bod. Hoe communiceer ik conversiegericht met unique buying arguments? Welke bewezen verleidingsprincipes gebruiken anderen al succesvol? Wat maakt nu eigenlijk een goede consumer-experience? En hoe kan ik binnen mijn organisatie zodanig een proces inrichten zodat het werken aan een betere conversie geen project wordt, maar een continu proces?

Over Eddy

Eddy Boeve is UX-strateeg, conversie-expert en docent bij het Amsterdamse full-service performance marketing bureau Booming, sinds kort onderdeel van de Intracto Groep. Eddy helpt organisaties zoals Allianz Direct, verf.nl, 113 Zelfmoordpreventie en vele anderen bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 25 jaar ervaring traint hij marketing- en designteams om structureel UX-verbetering, conversie-optimalisatie, persuasion, A/B-testen en online personalisatie in de organisatie in te zetten.

Tot de 12e

De clinic is interessant voor iedereen waarbij e-commerce een belangrijk onderdeel is van het takenpakket. Je bent erop gericht meer online resultaat te boeken en maakt dan ook al gebruik van een of meer onderdelen van de online marketingmix, zoals SEO, SEA, linkbuilding of affiliate marketing. En je bent klaar om de volgende stap te zetten en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden om meer omzet te genereren online.

Meld je gratis aan voor de clinic >> 

Plaats als eerste een reactie