3sixtyfive organiseert met Adformatie vierde editie van SXSW Update

In één middag op de hoogte van de belangrijkste trends, startups en marketing-innovaties van het grootste interactieve congres ter wereld: South By Southwest (SXSW).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Digitaal bureau 3sixtyfive organiseert op donderdagmiddag 30 april samen met Adformatie de vierde editie van SXSW Update. Tijdens het event wordt verslag uitgebracht van de belangrijkste trends, startups en marketing-innovaties van het grootste interactieve congres ter wereld: South By Southwest (SXSW).

Na eerdere edities te hebben georganiseerd in thuisstad Haarlem, is dit keer B-Amsterdam de plaats van handeling. In één middag worden de belangrijkste hoogtepunten in vogelvlucht  gepresenteerd.

Het voorlopig programma bevat de volgende thema&;s:

  • Trending on SXSW 2015
  • Internet of Self & A.I.
  • Redefining Retail
  • Virtual Reality in Marketing
  • Smart Health
  • Where Disruption meets Branding
  • Hacking Fashion
  • Top 10 startups (incl gastspreker) 

Initiatief 3sixtyfive en Adformatie 

3sixtyfive bezocht ook dit jaar weer SXSW Interactive, het jaarlijkste hoogtepunt voor de mondiale tech-scene. Doel van het bezoek is inspiratie en kennis op te doen ten behoeve van strategieën, concepten en campagnes. Daarnaast deelt 3sixtyfive de kennis die het heeft opgedaan tijdens het event SXSW Update. Vanwege de sterk toegenomen belangstelling voor het event is dit jaar besloten om SXSW Update middels een samenwerking met Adformatie breder te trekken en toegankelijker te maken voor geïnteresseerde marketing- en communicatieprofessionals.

Tickets zijn verkrijgbaar via , met korting voor Adfo Groep (Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Creatie en Communicatie) abonnees en relaties van 3sixtyfive.

Sfeerimpressie van SXSW Update 2014

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie