Premium

ANWB Media verdwijnt als aparte uitgeeftak

De vereniging en uitgever voeren later dit jaar een herstructurering door.

Harm van Veldhuizen, directeur ANWB Media, bevestigt dit aan Adformatie. ‘Wij kijken momenteel hoe we de activiteiten die wij binnen ANWB Media voor de leden organiseren rond de drie pijlers mobiliteit, vakantie en vrije tijd, kunnen herstructureren. We willen onze uitgeefactiviteiten dichterbij de verschillende pijlers brengen en centraliseren om beter te kunnen anticiperen op de ontwikkelingen in de markt. Het doel is onze advies- en inspiratierol te versterken.’

Volgens Van Veldhuizen blijven de titels, waarvan Kampioen de grootste is, gehandhaafd en heeft de herstructurering ook geen consequenties voor het personeel. ‘We zullen iedereen hard nodig hebben om succesvol onze uitgaves te blijven maken. De bedrijfsentiteit ANWB Media verdwijnt dus, de werkzaamheden blijven bestaan. Sterker nog: we willen innoveren en nieuwe (uitgeef)producten ontwikkelen samen met de vereniging. Een voorbeeld is het onlangs begonnen Land van ANWB TV.’

Van Veldhuizen zegt dat de veranderingen later dit jaar worden doorgevoerd. Daarover wordt de markt dan ingelicht. ‘We hebben onze ideeën hoe we het gaan organiseren, heel concreet kan ik nu nog niets zeggen.’ Voor de adverteerders van ANWB Media verandert er volgens hem niets. ‘Zij houden dezelfde aanspreekpunten.’

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie