Bardoel en Bloemer benoemd aan KUN

Aan de Koninklijke Universiteit Nijmegen is Dr. Jo Bardoel benoemd tot bijzonder hoogleraar 'Mediabeleid, in het bijzonder de vormgeving daarvan in de praktijk'. De bijzondere leerstoel is ingesteld door SNUF, de Stichting Nijmeegs Universiteitsfonds.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bardoel is als universitair hoofddocent verbonden aan de Afdeling Communicatiewetenschap en The Amsterdam School of Communications Research (ASCoR), beide aan de Universiteit van Amsterdam. Professor Bardoel studeerde sociologie en massacommunicatie aan de KU Nijmegen en werkte daarna ruim vijftien jaar in verschillende beleidsadviserende

functies bij de NOS in Hilversum. Daar ontwikkelde hij zich tot deskundige

op het brede terrein van het media- en communicatiebeleid. Daarnaast

redigeerde hij, met Jan Bierhoff, negen edities van het handboek Media in

Nederland (1981-1997). Tegelijkertijd is Professor dr. José Bloemer in Nijmegen benoemd tot hoogleraar 'Bedrijfskunde, in het bijzonder Marktanalyse en Relatiemanagement'. Zij was hiervoor hoogleraar marketing en marktonderzoek aan het Limburgs Universitair Centrum te

Diepenbeek in België. In Nijmegen zal prof. Bloemer bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de afstudeervariant Strategie, Marketing en Distributie van de opleiding

Bedrijfswetenschappen en de ontwikkeling van de mastervariant marketing. Het

bedrijfswetenschappelijk onderzoek is gebundeld in het programma 'De

creatieve onderneming in de Europese context'. Daarnaast komt een nieuw

programma voor het veld Strategie, Marketing en Internationaal Management'.

De nieuwe hoogleraar heeft ook een belangrijk aandeel in de facultaire

onderzoeksprofilering gericht op marktanalyse, marketing en

relatiemanagement. (Bron: KUN)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie