Bardoel is als universitair hoofddocent verbonden aan de Afdeling Communicatiewetenschap en The Amsterdam School of Communications Research (ASCoR), beide aan de Universiteit van Amsterdam. Professor Bardoel studeerde sociologie en massacommunicatie aan de KU Nijmegen en werkte daarna ruim vijftien jaar in verschillende beleidsadviserende
functies bij de NOS in Hilversum. Daar ontwikkelde hij zich tot deskundige
op het brede terrein van het media- en communicatiebeleid. Daarnaast
redigeerde hij, met Jan Bierhoff, negen edities van het handboek Media in
Nederland (1981-1997). Tegelijkertijd is Professor dr. José Bloemer in Nijmegen benoemd tot hoogleraar 'Bedrijfskunde, in het bijzonder Marktanalyse en Relatiemanagement'. Zij was hiervoor hoogleraar marketing en marktonderzoek aan het Limburgs Universitair Centrum te
Diepenbeek in België. In Nijmegen zal prof. Bloemer bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de afstudeervariant Strategie, Marketing en Distributie van de opleiding
Bedrijfswetenschappen en de ontwikkeling van de mastervariant marketing. Het
bedrijfswetenschappelijk onderzoek is gebundeld in het programma 'De
creatieve onderneming in de Europese context'. Daarnaast komt een nieuw
programma voor het veld Strategie, Marketing en Internationaal Management'.
De nieuwe hoogleraar heeft ook een belangrijk aandeel in de facultaire
onderzoeksprofilering gericht op marktanalyse, marketing en
relatiemanagement. (Bron: KUN)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!