Europese pitch Center Parcs

Havas, Ogilvy, het bestaande bureau Duval Guillaume en BBDO doen mee aan een Europese pitch voor Center Parcs. Dat bevestigt marketingdirecteur Paul Geraeds.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Duval Guillaume is nu 7 jaar ons bureau voor Nederland, België en Duitsland en Wonderful Brands is dat al 8 jaar in Frankrijk. Daar komt bij dat we on- en offline versnipperd zijn. Die regie is te complex. We willen nu één bureau voor alles. Ondanks de verschillende markten en culturen geloven we dat we de merkpropositie gericht op jonge gezinnen pan-Europees kunnen uitrollen.’

De strategie is gebrieft aan de bureaus. ‘In plaats van campagne naar campagne te leven, willen we 365 dagen per jaar communiceren met de doelgroep; niet per se above-the-line, maar ook zeker digitaal.’

Om precies te zijn dingen vier bureaucombinaties mee naar het account: Havas Worldwide Amsterdam / Wonderful Brands (beide Havas), Ogilvy Amsterdam en Parijs, Duval Guillaume / Marcelle Parijs (beide Publicis) en FHV BBDO en BBDO Parijs. De pitch is onbetaald. De laatste presentatie is 6 januari. ‘Voor 15 januari zijn we eruit.’, aldus Geraeds.

Ook wat media betreft wil Center Parcs met één speler in zee. Nu zijn dat OMD (Nederland), Mediacom (Duitsland), Havas (Frankrijk) en Universal (België).

Opgericht in 1967, is de Pierre & Vacances Center Parcs Group Europese marktleider in vakantieverhuur. Het totaal aantal accommodaties bestaat uit bijna 50.000 appartementen en bungalows op 300 locaties in Europa. In 2011-2012 verwelkomde de groep bijna 7,5 miljoen bezoekers en realiseerde een omzet van 1.419 miljoen euro.

Hier een eerdere commercial van Duval Guillaume voor Center Parcs:

;Neighbour&;

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie