Kia lanceert vernieuwde Sportage met influencer campagne

#Keytosurprise neemt bloggers mee op een verrassende roadtrip.

Op basis van de doelgroepen en kenmerken van de Kia Sportage werd een groep influencers geselecteerd, bestaande uit mensen met een actieve lifestyle die houden van en bloggen over reizen of het gezinsleven. Hieruit werden acht bloggers geselecteerd die een uitnodiging () ontvingen voor een mysterieuze roadtrip met de Kia Sportage

Onderweg deden de influencers mee aan uitdagende activiteiten als flyboarden, bungeejumpen en bodyboarden. Daarvan zijn videobeelden gemaakt die de komende weken worden gedeeld.

onderstreept volgens Kia de kwaliteiten van de nieuwe Sportage als auto voor mensen met een sportieve lifestyle. Tegelijk is het een knipoog naar de Kia pay-off &;The Power To Surprise&;.

Opdrachtgever: Kia Motors Nederland
Bureau: 3sixtyfive 

;s Key to Surprise!

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie