Hoe gaan Schiphol & Grohe om met service excellence?

Beeckestijn is ook dit jaar kennispartner van Service Excellence in 1 Day op 7 december 2018. Meld je aan met korting en mis het niet!

De eerste editie van Service Excellence in 1 Day vorig jaar was een groot succes. Daarom vindt het event ook dit jaar weer plaats, op vrijdag 7 december 2018. Ontdek hoe je meer succes genereert en een uitzonderlijke klantbeleving creëert met service excellence!

Inspirerende cases
Organisaties als Arval, ZLM Verzekeringen en AFAS Software delen hun toepassing van service excellence in de praktijk. Leer van de genomineerde cases van Schiphol, Grohe en Het Financieel Dagblad.

Bekijk het hele programma van Service Excellence in 1 Day »

Netwerken
Deze inspirerende dag vindt plaats in een interactieve setting met doorlopende sessies en een lekkere lunch. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Service Excellence!

In the end
Na deze dag ben je weer up-to date met de nieuwste ontwikkelingen, heb je inzicht in de ‘best practises’ van andere organisaties en kan je de gewenste strategie ontwikkelen en implementeren.

Meld je aan met korting!
Relaties van Beeckestijn Business School krijgen €50,- korting op de toegangsprijs van €345,-. Gebruik hiervoor code BBSSE50. Klik hier om je aan te melden.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.